• /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

چکار کنم؟

f-falsafi (1)

دیدگاه ها [ ۶ ]

سرباز صفر درجه
چوت تصویر دو بعدی است نمیشه تشخیص داد که دومینو به تخم مرغ میخوره یانه
ولی از سایه ها معلومه که نمی خوره.
خخخخ شوخی بود.
گر نگه دار من آن است که من میدانم شیشه را در بقل سنگ نگه میدارد
درود
فاطمه باغملکی
چ تصویر جالبیه
و خطرناک
فاطمه باغملکی
و خودشو سپرده دست تقدیر
بله
chefft.blog.ir 💞💕
خودتونو بسپرین دست خدا و دیگه به هیچ چیز کاری نداشته باشین😊
توکل بخدا
با چفت موافقم :)
گیتی رسایی
سلام . بسیار عالی . و چه لطافتی دارد این باران

شرم نگاه تو به تنم نیش میزند

پنهان شدم که تا تو نبینی عذاب را

ای بی خبر ز درد صبوری

شرم نگاه تو به چه روزم نشانده است

گفتم که بگذرد

چو زمان بگذرد از آن

آوخ که سوز آن نگهت

هر روز بیشتر

به تنم نیش میزند

#گیتی_رسائی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">