• /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

وقتی سن وسالم کم بود

ax (8)

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

....؟
سلام مررسی خوبم...شما خوبی؟
آخه من یکم دیر ب دیر آپ میکنم...
پس مجبورم همون وقتی ک آپ میکنمم کم کاریامو جبران کنم...
چشم سعی میکنم تعدادشونو کم تر کنم...
ممنون
سال‌هاست که گم شده‌ام
و نیست تک ستاره‌ای !
نشانه‌ای ندارم
تو اگر همانی که باید ،
مرا پیدا کن !
به به....
زندگی خالی از غم و ماتم بود
ماسال نیوز
موفق باشید
کاش بزرگ نمیشدیم
nafas sadat ......m
اگر پشت سر یک زن بد شنیدید
بدانید دو حالت دارد:
اگر گوینده مرد است بی شک توانایی به دست آوردن او را نداشته است!!!
اگر زن است بدانید توانایی رقابت با او را نداشته !!!
سلام اپم سعی کردم این بار کم ترشون کنم...
خوبه؟
مرسی که به وبم سر زدی وبتون عالیه پر ازمطالب دوس داشتنی
ممنون
سلاااااااااااااااااااااام....
صبح شنبت بخیر...
هفته ی خوبی رو داشته باشی ایشالا دوستم... :)
ایشالله که ...
ایشالا ک چ؟
بهترین ها نصیبت شود
ایشالا...
ممنون همچنین...
سلام دوســــــــــــــــــــــم...

آپــــــــــــــــم...همونجور که گفته بودی کوتاه تا بشه نظر داد... :)
ممنون
فداااااااا


:)
اااااااات
:)
دخمل شب یلدا♡♡♡
واقعا یاد دوران کودکی به خیر.....
با اینکه خیلی خوب بود ولی من اصلا دوست ندارم برگردم عقب.....
Thanks for finally talking about > وقتی سن وسالم
کم بود :: باران دلتنگی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">