• /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

شروع ماجرای ما

 

سلام می‌کنم به تو ، سلام می‌کنی به من

شروع ماجرای ما ، کلید ابتلای من

شروع بیقراری و شروع انتظار من

شروع وجد بی‌حساب ، شروع غصه‌های من

 

عزیز نازنین من ، فرشتهء امید من

نگاه می‌کنم تو را ، چو قند می‌شود دلم

خدا نیاورد که تو ، مرا ز خاطرت بری

اگر شود ازین جهت ، به خواب می‌رود دلم

 

تو دوری از من و دلم بهانه می‌کند تو را

کجا شود که دست تو گره شود به دست من

من و تو فارغ از همه ، بدون ترس و واهمه

تو سر به شانه‌ام نهی و دست خود به دست من

 

هر آنچه گفتمت نهان به دل بوَد امید من

خدا نکرده دیگران ، ز راز و سرِّ قلب من ....

من از زمین و آسمان گلایه دارم ای خدا

چه می‌شود اگر که وصل او شود نوید من ؟؟؟

 

حجت نایینی

دیدگاه ها [ ۲ ]

خانم کارمند
خیلی قشنگه ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">