• /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

کلیپ مادر

 

تقدیم به همه ی  مادران عزیز

دیدگاه ها [ ۱ ]

گیتی رسایی
سلام از ته دلم . و با تمام احساسات مادرانه . نمیدانی این کامنت چطور در روح و روانم اثر گذاشت . شرمنده ام که لایق اینهمه محبت نیستم . فقط از لابن دل برای شما پسر خوبم آرزوی بهترینها را میکنم . شاد باشی که اینگونه دل را شاد میکنی با چند کلمه . آرزومند شادمانیت در تمام مراحل زندگی هستم پسرم . عیدت مبارک باشد

این را در جواب پیام زیبایت نوشتم . زبانم از بیان احساسم قاصر است

از خداوند برایت بهترینها را آرزو دارم .علی آقا
ممنونم مادر عزیز


منم از اعماق وجود شادکامی و دل خوش و آرامش آرزو میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">