• /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

  • /

    نجوا

راه بلد

هنوز   گاهی  میان آدمها گم می شوم…!

کوچه  ها را بلد شدم…

خیابان‌ها را  بلد شدم…
ماشین‌ها را،  مغاز‌ه‌ها را،
… رنگ‌های  چراغ قرمز را…
ولی هنوز گاهی میانه آدمها گم می شوم
آدمها  را  بلد نیستم

دیدگاه ها [ ۵ ]

بیتا بختیاری
آدمها رو هیچ وقت نمیشه بلد شد... هیچ وقت... اعتماد کردن یه تیریه تو تاریکی اگه بگیره که بی نظیره اگر نه...
پرنا جعفر پور
نباید ادما رو بلد شد وگرنه انگیزه ای نمی مونه تو زندگی همون مغازه ها و خیابونا و ... رو به خاطر ادما یاد می گیریم
هعی...
ادمارو هیچ وقت نمیشه یاد گرفت
من دلی دارم که هرجا می برم گم می کنم
تاخودم راقاطی احساس مردم می کنم
........
عالی بود
آپم داداش...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">